Kattmammans Stickblogg

Monday, May 01, 2006

Ny fin blogg och allt


Hej alla stickarvänner!

Äntligen har jag tagit steget och kastat mig in i Blogger världen där man kan pröva på ändlösa bildarkiv och animationer till tusen. Gillade min förra blogg jättemycket, den hade snygg layout och var enkel att uppdatera. Men den var begränsad när det gällde bilder och animationer som jag älskar att publicera. Min nya blogg kommer att innehålla både svenska och engelska så att både svenska och andra bloggare kan känna sig hemma. Min engelska kanske svajar ibland men jag hoppas att ni har överseende med det. Så här har ni mitt nygamla jag - Mamacat alias Kattmamman is in your house!


Hello all knittingfriends!

Finally I am taking the step to throw me into the Bloggers world, where you can try out endless picture archives and thousends of animations. I liked my last blogg very much, it had a nice layout and was easy to update. But the number of pictures and animations was limited. My new blogg are going to be written in both english and swedish so both swedes and other bloggers can feel comfortable. My english may not be the best at times but I hope that you will overlook that. So here is the oldnew me Mamacat is in the house!

2 Comments:

At 1:16 PM, Blogger Lía said...

Oh! it's great finally I can get to know some of Désirée's friends ;)
I'm afraid my english it's not too good, I hope you don't mind!
Besos,
Lía

 
At 2:55 AM, Anonymous Anonymous said...

Grattis!

 

Post a Comment

<< Home