Kattmammans Stickblogg

Saturday, May 20, 2006

Friday is fun-day!

Efter en veckas slit och ett glas rött framför tv:n kan jag blint räkna med att kvällen får ett snabbt slut. Likt Homer tuppar jag av i soffan och vägrar att resa på mig tills L petar på mig och försöker hälla i mig en kopp kaffe med nåt sött. Men det hjälper föga, efter kaffet sjunker jag in i min ljuva dvala igen. Och den tröga skräckfilmen vi hyrde hjälpte inte heller till att hålla ögonen öppna. Nä, det är bara att acceptera att en god natts sömn är den bästa belöningen efter en lång veckas slit.

Zzzzzzz.........
C


After a long week of hard work and a glass of red wine in front of the tv I can count on that the evening will have a short ending. Just like Homer I will pass out in the sofa and I will refuse to get up until L poke on me and try to pull some coffee and some sweet treat in my body. But it won´t work, after the coffee I will sink in my wonerful sleep again. And the bad horror movie we rent didn´t helt much to keep my eyes open. No, you just have to accept that a good nights sleep is the best reword after a long weeks work.

Zzzzzzz..........
C

1 Comments:

At 3:17 AM, Anonymous Anonymous said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

 

Post a Comment

<< Home