Kattmammans Stickblogg

Sunday, June 25, 2006

Äntligen vardag!

Efter en fartfylld helg med seperations-flyttning, MC Donalds, Sillekrog och flera glas vin på olika fyllehak är jag ganska mör i huvudet. Min kära L körde hela vägen fram till Uppsala och tillbaka och fick chansen att öva på helgens massiva trafik. Jag var nog lite nervös men jag försökte att hålla god min men måste nog erkänna att det blev lite nervösa utrop här och där - men han körde helt galant trots allt. Tyvärr var ingen Siden Selma eller Yll och Tyll öppet på grund av helgen men jag höll tillgodo med min bomullssjal i "Branched fern" mönstret som jag tycker så mycket om. Imorgon är en annan dag....med Excel och fikaraster på kontoret, och det låter som den bästa medicinen just nu.

Kramar alla stickarvänner!
C

1 Comments:

At 5:22 AM, Blogger Désirée said...

Synd med Yll och TYll. Hoppas att helgen var i alla fall bra!

 

Post a Comment

<< Home