Kattmammans Stickblogg

Saturday, November 25, 2006

Fyndat!

Idag och igår har det varit shopping på schemat. Igår var jag och en arbetskamrat och tittade in på denna (kolla in länken - det är bara att erkänna de där klackarna går jag inte i...) syndiga affär och idag handlade jag dessa skor, jag tror jag har blivit en nyfrälst sko-oman! I verkligheten är skorna lite guldbruna och metallicfärgade - fyndade för halva priset på Marie P sko för hela 270 kronor!!! Dessutom är de jättesköna att gå i.
















Vad gäller stickningen så går det långsamt framåt med mina Pirate Skulls Mittens. Det beror mestadels på att jag har sovit (och snarkat - mycket pinsamt!) på mina resor till och från jobbet denna vecka. Det är nog Novembermörkret som har slagit till för min del. Nu ska jag städa lite och duscha av mig shoppingsvetten!

Kramar
C

3 Comments:

At 12:23 AM, Blogger Désirée said...

GUUUUUUUUUUUUUUD vad fina!
Jag vill, jag vill!
Var det LKPG eller NKPG?

 
At 10:12 AM, Blogger Kattmamman said...

LKPG - tyvärr sista paret.

Hehehe

 
At 12:28 AM, Blogger Désirée said...

herrejävlar!

 

Post a Comment

<< Home