Kattmammans Stickblogg

Sunday, July 09, 2006

Sommarutflykter hela veckan lång

Anledningen till mitt knappa bloggande på ett tag är tillgång på sambo med bil och körkort. Många orter har besökts i bygden och igår var vi på besök i min gamla hemstad där vi även besökte Ladugård 206. Jättegod mat och fika i vacker gammal ladugårdsmiljö. Här passade jag även på att bli fotad med mitt färdiga I-cord halsband i regnbågsgarnet från hemslöjden.

I eftermiddag är det äntligen spontanstickning med mina stickarvänner!

Kramar
C





3 Comments:

At 12:40 PM, Blogger Désirée said...

Snyggt!
det var roligt att se dig idag!

 
At 4:38 PM, Blogger Fröken Fräken said...

Halsbandet blev fin! Jättesomrigt!

Nu är du utmanad:
http://frokenf.blogspot.com/2006/07/bloggutmaning.html

 
At 10:21 AM, Anonymous Anonymous said...

Snyggt som bara den, men så triiiiiist att du e sjuk!!!! Det måste vara tomtens fel! ;-)))

 

Post a Comment

<< Home