Kattmammans Stickblogg

Sunday, July 23, 2006

Dagens duktighetspoäng


  1. Gick upp och åt en stadig frukost med mycket frukt
  2. Arbetade flitigt med min enkätstudie
  3. Lärde mig att virka genom de båda maskbågarna - mycket stadigare!
  4. Sprang (och gick) 2,5 km i skogen i gassande solsken
  5. Fick syn på en huggorm men blev inte rädd
  6. Utövade Pilates framför videon

Resultat: En glad virkerska med rosiga kinder och ett sällsynt gott humör :).

PS: Kolla in de virkade djuren - japanerna gör så mycket vackra och roliga saker.

Kram

C

3 Comments:

At 4:09 PM, Blogger Fröken Fräken said...

Ojojoj! Förstår att du är nöjd med din insats i dag!! Särskilt det där ordet "sprang" imponerar på mig som varit lat i värmen idag.

 
At 8:32 AM, Blogger Kattmamman said...

Önskar att jag hade det, har bara hittat tips på böcker....

Kanske ska jobba på det.

 
At 11:37 AM, Anonymous Anonymous said...

Du är jätteduktig!

Jag ska nu börja packa "små italienska stickningar" dvs sånt som går att ha på bussen och i ryggan för småstunder som kan bli.
Sen få¨r vi se hur "duktig och flitig" jag blir på resan. Antar det blir mest nöjesstickning! ;-)

 

Post a Comment

<< Home