Kattmammans Stickblogg

Monday, April 16, 2007

Hurra det går neråt och framåt!

Både med virkandet och vikten : ). Senaste veckan gick jag ner 1,3 kilo - jag blev överlycklig. Sammanlagt har jag gått ner 5,2 kilo och förlorat 8 cm i midjemått och det har gått nästan helt smärtfritt. Jag får i mig mina dagliga kalorier och lite till men det går neråt på vågen i alla fall. Trots att jag både åt lite godis, kladdkaka och drack cider och lite vin i helgen.

Dessutom har de långa tågresorna denna helg resulterat i att min gebort-solhatt är klar. Nu ska jag börja på min egen. Ska haffa sambon och jaga kort imorgon. Stickkaféerna har tyvärr blivit lidande, men snart är jag tillbaka igen.
Kram
C

10 Comments:

At 2:20 PM, Blogger Inger said...

Grattis!Stå på dig det går.

 
At 2:21 PM, Blogger Inger said...

Grattis!
Du ser att det går,lycka till i fortsättningen,hoppas vi ses snart.

 
At 10:51 PM, Blogger Désirée said...

Grattis! Du är värd det!

 
At 1:27 AM, Anonymous Anonymous said...

Vad roligt att det går bra. Och att du inte verkar tycka att det är jobbigt!

Tack för alla tröstkommentarer vid vår gamla katts bortgång! Det värmde!

 
At 6:11 AM, Blogger Kristina said...

Stort GRATTIS!
Vad du är duktig. Följer du någon särskild diet eller så?

 
At 8:55 AM, Blogger Fröken Fräken said...

Grattis! Vad bra du är!!

Jag måste nog gå ut i köket och skala några morötter..

 
At 9:02 AM, Anonymous Anonymous said...

Wow, bra jobbat! Grattis!

 
At 9:25 AM, Blogger Kattmamman said...

Tack så mycket, mina kära vänner!
Kristina: Jag är medlem i Viktklubb.se.

 
At 7:32 AM, Anonymous Anonymous said...

Stort GRATTIS!!!!
Lycka till med fortsättningen!!!

 
At 4:20 AM, Anonymous Anonymous said...

Grattis! Och snart kommer nytt garn som en härlig belöning!

 

Post a Comment

<< Home