Kattmammans Stickblogg

Sunday, March 18, 2007

Mitt nya liv

Mitt nya liv består av att jag lagar mat, diskar och utövar någon slags motion var dag. Allt går av bara farten, för att kunna laga mat måste man diska varje dag för att kunna äta lite extra måste jag motionera. Tro nu inte att jag blivit manisk bara, emellanåt eller ganska ofta spenderar jag min tid sittandes i soffan med någon stickning eller två. Min babyfilt i Pinwheel växer och jag har bytt garnnystan 2 gånger med några gamla babyblå nystan jag hade liggande i byrån. Mina raggsockar ska ligga till sig tills jag har stickat klart babyfilten. jag vill ju gärna att den nyblivna mamman ska få den innan midsommar : ).


Så här såg vår delikata middag ut idag:















kantarellpasta


Lite kattgos med dessa herrar har också hunnits med:






















Börje





















Härje

Stickiga kramar
C

4 Comments:

At 12:35 PM, Anonymous Anonymous said...

Vad mumsig maten såg ut!

Och vilka stiliga kattherrar! Snacka om pondus!

 
At 2:30 PM, Blogger Kattmamman said...

Tack! De är i sina bästa år :).

 
At 11:36 AM, Blogger StickLena =KnitLena said...

Är de fina katterna bröder?
Först trodde jag att Börje var ett lodjur...

 
At 12:01 PM, Blogger Kattmamman said...

Javisst är det bröder - och Börje är inte bara lik ett lodjur, han är stor och ståtlig också : ).

 

Post a Comment

<< Home