Kattmammans Stickblogg

Sunday, March 04, 2007

Efter festen

Detta händer ungefär en gång om året - jag går på fest, blir berusad och får en välförtjänt bakfylla. Men det var det värt, roligt att träffa på alla gamla och nya bekantskaper och få lite uppdatering. Mitt halsband satt tryggt på sin plats hela kvällen och kändes mjukt och skönt runt halsen - det blir nog mer av den stickade varan, ett bra sätt att använda upp små garnrester som ligger och skräpar i lådan.


Lite bilder från igår:
















Förfest hos Jonas med okända och välkända ansikten


















Något indieband spelade - ibland tar vår kassa kamera
riktigt snygga bilder...



Kvällen avslutades med lite te och smörgås och sedan snabbt i säng.

Idag har jag börjat på mitt andra par raggsockor - till Min L (2 nystan Raggi fyndat på garnhazarden i måndags!).

Nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe så jag vaknar upp ur den lilla dvalan.

Kramar
C

1 Comments:

At 12:58 AM, Blogger Strumpstickan said...

Raggsockar är så bäst!

 

Post a Comment

<< Home