Kattmammans Stickblogg

Sunday, April 01, 2007

Atjo, atjo, atjooo!

Just som våren kommit igång med blommor och solsken blir man förkyld. Jag börjar tro att det hör våren till? Det kan också bero på en intensiv vecka med tidiga morgnar och dygnet runt arbete på mitt nuvarande och kommande jobb på torsdagen och fredagen.

Medverkade i ett test i fredags för att bli godkänd som telefonintervjuare på Sifo. Jag visste att det skulle gå, men jag var så stressad och nervös att jag spände mig så jag fick träningsvärk dagen efter - det var tufft!

Idag var jag bjuden till Ullin med några stickarvänner där bland annat en långväga stickerska från Spanien dök upp med Désirée. Jag tittade på Garnhärvans garner och kände på den nyinkomna merinoullen, så mjuuk! Tur att pengarna var kvar på banken.
Mitt kommande schema bara måste bli mer stickträff-anpassat. Jag ska jobba på det i alla fall.
Nu är det dags att titta på söndagens följetong och sjunka ner i soffan.

Kram på er!
C

2 Comments:

At 2:57 PM, Anonymous Anonymous said...

Tjenahej, det blev ett kort möte idag, hann inte säga att du var väldigt tjusig i håret!

Vi ses, kram!

 
At 12:18 AM, Blogger Annelie said...

Tack för presenten! Pärlorna ska det nog lyckas bli något av. Jag har provat förut och det har funkat. Och choklakakan... hm, tyvärr har jag den tråkiga nyheten att den är fullständigt borta. Kan inte begripa alls vart den tog vägen... "Var det någon som sa chokladmonster?"

 

Post a Comment

<< Home