Kattmammans Stickblogg

Wednesday, May 16, 2007

Att ge och få!

Jag är denna vår/sommar medlem i något som heter Nordisk Hemlig Vän (NHV). Det är en mailinglista på nätet som en norska startat upp där var och en får 4 olika stickvänner tilldelat sig som man sedan ska skicka något garn till, sticka något eller skicka något stikrelaterat till. Paketen brukar ofta innehålla choklad, vilket inte är helt fel ; ).

Förra veckan fick jag dessa fantastiska sockor i tunt mjukt ullgarn i härliga färger från en hemlig vän i Norge:
















Och idag, fick jag veta att mitt paket kommit fram till Lisa i GBG (bild finns lite längre ner på sidan). Det värmde i hjärtat att hon tyckte om den.
Förutom detta har jag även fått mina fina nystan från Handpainted Yarn - mer om det vid nästa inlägg....
Kramar
C

0 Comments:

Post a Comment

<< Home