Kattmammans Stickblogg

Monday, December 03, 2007

Tiden går...

Herregud, var det så länge sedan jag skrev ett inlägg här. Jag har funderat, stickat, funderat lite till och stickat lite till mellan varven men inspiriationen har sinat. Kanske beror det på att jag går igenom en 30 års kris eller så beror det helt enkelt på att jag ömsar skinn på nåt vis. Jag känner mig i alla fall inte som "Kattmamman" längre, utan som en mer komplex figur.

En ny blogg är på gång - en lite mer privat sådan som kommer att handla om lite annat än stickning.


Den som lever får se.

/Cecilia

3 Comments:

At 12:36 PM, Blogger Mia said...

Lycka till med balansen.

I korsord skriver man "oro" på frågan "ger balans". Det har med klockor att göra. Jag tycker att det är en sympatisk bild, att nåt som låter disharmoniskt kan leda till balans.

Har själv vinglat mig fram i tillvaron och känner allt oftare balans. Det går, vännen. Att skriva kan vara en nyckel. För mig ledde varje grubbeltanke nånstans, till slut. Trots att jag avskydde dem och känslan av att bli galen av meningslösheten inombords. Den som söker ska finna, liksom.

Kram!

 
At 12:05 PM, Blogger Inger said...

Oj, nu missade jag inlägget med flera dagar eftersom jag nästan gett upp hoppet att hitta något nytt här.

 
At 12:39 AM, Blogger Strumpstickan said...

Verkar spännande!

 

Post a Comment

<< Home