Kattmammans Stickblogg

Friday, May 25, 2007

Jag fick jobbet!!!

Äntligen! Nu är jag i mål! Nu börjar livet! Från och med den 4 juni är jag anställd på kundtjänst på Viasat. Och jag förstår varför jag fick jobbet, jag är störst, bäst och vackrast helt enkelt ;-). Och jag förtjänar det, big time! Knackig ekonomi och osäker tillvaro i 11 år har satt sina spår - men nu ska det bli ändring på det. När jag fick beskedet i torsdags kunde jag inte sluta nynna på denna sång när jag svävade fram över storstadens gator (kolla in deras sköna dansstil och Bowies haremsbyxor - SNYGGT!).

På anställningsintervjun skulle vi skriva lite om oss själva och jag tog chansen att komma ut och berättade om min stora passion - stickningen. Det kändes som jag avslöjade något väldigt privat om mig själv - och funderade länge på vad de skulle tycka om det. Men som sagt jag blev tydligen accepterad för den jag är, fullt ut, haha. Kanske var det stickningens förtjänst ; ))).

SEE YAA!
Lyckliga hälsningar
C

11 Comments:

At 3:13 AM, Anonymous Anonymous said...

GRATTIS!
Härligt att läsa - självförtroendet och glädjen strålar ur inlägget!

Jag är så glad för din skull!!

 
At 3:46 AM, Blogger Fröken Fräken said...

Grattis!!

Fritt fram att sticka på rasterna, dessutom!

 
At 4:54 AM, Blogger Inger said...

Stort grattis!Det var du värd.Lycka till!

 
At 12:10 PM, Anonymous Anonymous said...

Åh, GRATTIS!

Nu blev jag jättejätteglad :)

 
At 8:00 AM, Blogger Stickorren said...

JÄTTEGRATTIS!

 
At 1:19 AM, Anonymous Anonymous said...

Grattis! :-) Hoppas att du kommer att trivas.

 
At 12:38 PM, Anonymous Anonymous said...

GRATTIS!!! Jättekul! KEEP ON KNITTING!!!!!!!

 
At 1:38 PM, Blogger Ullin said...

GRATTIS!

 
At 9:58 AM, Blogger Strumpstickan said...

Grattis!

 
At 7:16 AM, Anonymous Anonymous said...

Trevlig midsommar! Hoppas at du har lite ledigt också! :-)

 
At 1:44 PM, Anonymous Anonymous said...

Hur går det?

Kram!

 

Post a Comment

<< Home