Kattmammans Stickblogg

Saturday, July 14, 2007

My lovely lady lumpsss....

....you got me spiiiining. "My humps" med Black eyed peas ringer fortfarande i mina öron efter en näst intill fulländad utekväll med tjejerna på jobbet. Vaknade lite lätt omtöcknad imorse men med ett gott samvete då kvällen blev förvånansvärt nykter. Vi hann både att prata av oss om jobbets vedermödor och plågoandar och dansa loss på dansgolvet med rullande höfter. Fötterna ömmar lite smått och har fått en och annan blåsa men vad gör det när allt kommer omkring. Något som förvånade mig när jag höll på som värst på dansgolvet var alla killar som var villiga att dansa och till och med var ganska bra på det. När jag var yngre var det bara tjejerna som dansade medan killarna tittade på men nu verkar båda könen ta för sig på dansgolvet. Det var kul att se att även killar kan dansa utan att bli utskrattade. Dans åt alla!



Idag blir det lite lugnare tempo med sambon. Kan ni tänka er att han åkte en hel timma för att hämta mig klockan 02 inatt samt att skjutsa hem övriga 3 av sällskapet till respektive hemvist! Inte nog med detta, när jag kom hem var hela huset rent och städat!!! Jag gillar min hemmaman bra mycket just nu kan jag säga. Mer semester åt folket!

Kram på er alla och trevlig kväll!
C

1 Comments:

At 12:12 PM, Anonymous Anonymous said...

Vad kul att läsa att du partajar för fullt! :-) Och vilken snäll sambo! Hoppas att du har det så bra som det verkar!

Kram.

 

Post a Comment

<< Home