Kattmammans Stickblogg

Sunday, August 06, 2006

Detta har hänt...

sedan sist jag skrev:

  • Vi har bilat till GBG där vi hade en underbar vistelse. Vi gick på Liseberg, shoppade, besökte marknader, åt god mat och jag gjorde fina garnfynd och virkade på en 20-talshatt.
  • Klarade min utbildningsvecka på jobbet med galans och blev klart godkänd och är nu officiellt en kontorsråtta.
  • Jag har påbörjat en födelsedagssjal i Feather and fan mönstret åt en liten släkting som snart blir stor.
  • Jag har klappat på garnproverna från Sjönäs angora.
  • Jag har gått och sprungit spåret trots pust och stön.
  • Vi har städat och svabbat hela huset.
  • Härje fångade en ekorrunge som han stolt bar hem och slukade i sig i ett huj. Jag börjar förstå katternas facsination över knapermat.... klicka på bilden så får ni själva höra. Varning utfärdas för känsliga tittare!













Kram
C

2 Comments:

At 4:20 AM, Blogger Fröken Fräken said...

Ojoj, vet inte om jag ska säga grattis till att du nu är en kontorsråtta. Är lite orolig att Härje ska få för sig att börja knapra på dig också. Huh..det var en riktig skräckfilm. ;-)

 
At 10:05 PM, Blogger Kristina said...

Kul att träffa dig igår. Det blir alldeles för sällan. underbart garn hade du oxå.. suck!

 

Post a Comment

<< Home