Kattmammans Stickblogg

Saturday, February 10, 2007

Nordic secret pal 5

I år anmälde jag mig till Nordic secret pal 5, det känns roligt och lite spännande. Det första paketet amkom en mulen kall dag då jag helst ville dra täcket över mig - det gjorde verkligen min dag. Jag blev så glad att glömde bort mina mörka tankar.

Tack Soili återigen för det fina innehållet:

















Cocoon Tweed - ska bli en basker från Nina Sagulins bok, "Sticka"















Merinoull och lila pärlor - kanske ett par muddar?
















I påskriset : )!















Vid nattduksbordet (eller toan):















Jag är mer än nöjd, nu ska jag bara skicka iväg mitt fina paket till en hemlig vän i Norge.....
Snart kommer några bilder på några WIP och förhoppningsvis några FO:s.
På återseende och många kramar!
C

3 Comments:

At 8:10 AM, Blogger Inger said...

Det var många fina saker,kan att det kan passa på att dimpa ner rätt dag.

 
At 12:24 AM, Anonymous Anonymous said...

Tack. Det funkade med sjalen efter lite (inte så) diskreta svordomar och panik :-)

Åhh, vilka fina saker du fått. En basker i det garnet blir nog fin-fint :-)

 
At 8:37 AM, Blogger laila`s side said...

hallo cecilia,det er en fin blogg du har.fikk pakken fra deg i dag,likte den veldig godt.tusen takk

 

Post a Comment

<< Home